WHAT A..DAY

VILKEN dag, säger jag bara. imorse började vi kvart över åtta med att skriva den där övningen i svenska jag berättade om igår. vi fick sitta till halv tolv och fick inte gå därifrån förrän halv elva. jag var klar kvart i tio, så grattis till mig. men jag tror att det gick bra i alla fall !

EFTER det blev det lite strul innan vi tillslut kunde fota lite bilder till uf. men nu är det i alla fall gjort. och det är ju bra.

SEDAN var det dags för balmöte och det gick prima ! jag är verkligen sjukt pepp på studenten nu, går inte att förklara.

NÄR jag var påväg hem hoppade frida på bussen ! GLADARE TJEJ.

FÖRÖVRIGT är jag så in åt skogen förbannad så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. ingen aning. kom hem och började grina när jag skulle berätta för mamma, blödig som jag är. och jag blir banne mig inte arg ofta. men det löser sig. det brukar göra det.

OCH min studentmössa hade inte kommit, så jag får vänta lite till. men bara den kommer innan studenten så är jag nöjd !

NU ska jag alldeles snart lägga upp bilderna vi tog med uf idag !

HÖRS SENARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback