A MONKEY NEEDS TO DANCE SO DO YOU



ETT : ny ring. alla har sett den och så vidare men den kommer i alla fall från glitter och den är din för 79.90
TVÅ : lyxade till det med en ny bikiniöverdel för 99 kronor från HM. blommig och fin !
TRE : detta armband (plus en massa fler) har suttit parkerat på min handled idag. gammal bild, men men. köpte det på glitter för ett tag sedan, ingen aning om det finns kvar. spring och kolla !

PLUS ATT jag fyndade lite på cubus. 25% på alla underkläder och jag traskade därifrån med två fina bhisar. men bild på dem, det kan ni glömma.

NU SKA JAG fortsätta att plugga latin. imorgon börjar slutprovet ! praktiskt imorgon och teori på torsdag. GÖTT.

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Frida

gillar bloggdesignen! hoppas att allt är bra med dig:) <3

2010-05-04 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback