BALDAG

nämen. jag är lite nervös. och har tusen saker att göra. TVÅ VECKOR TILL STUDENTEN ! ikväll är det minsann bal på gamla teatern som gäller, och jag hoppas det blir roligt. underbart. nivet, "vad är en bal på blablabla". nåt sånt hoppas jag på. kommer det fram en prins och frågar om vi ska ta oss en liten sväng på dansgolvet så nitar jag honom. jag dansar inte. och prinsar finns inte.
sannolikhet i procent för att ovan nämnda situation ska uppstå : NOLL.


det här är en bild ni har sett förut, men hur den ser ut på får ni inte se förrän senare för just nu sitter jag i pyjamas.

DAGS FÖR en dusch ! sedan : raka benen, fila fötter, måla naglar osv osv.

LATERR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback