BALFIX

duschat, rakat benen, smörjt ben och armar, målat två lager nagellack, filat fötterna, målat tånaglarna(!), gjort hårinpackning, noppat ögonbrynen, OCHSÅVIDARE. ibland är det lite småjobbigt att vara tjej, tycker jag.


helt ok. ett till lager vitt och lite topplack på detta så kanske jag slipper ha vantar på mig ikväll. observera det röda området på pekfingret. ont som fan. varför kan man aldrig låta bli att pillra? ÅH. avsaknande av nagelband, mums.

nu ska jag slänga i mig lite yoghurt, blåsa håret, dra på mig ett par brallor, ta bussen in till stan och bli lite snygg i håret. tror jag skiter i att blåsa det förresten, ska ju för tusan till frisören !

(ochja, jag tror att alla dagens inlägg kommer börja på BAL, lev med det)

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback