BLOGGTIPS SOM UTLOVAT

KNÅPAT IHOP EN lista med mina favoriter, minsann ! *trumpetfanfar* klicka på bilden för att komma till bloggen. på sista bloggen så får ni så lov att klicka på namnet istället, fungerade inte att länka bilden.


DOLLYBLOND. förutom att hon har en grym stil så skriver hon så himla himla bra. en av mina favvisar !

KENZA. en av sveriges största bloggerskor osv osv. antar att de flesta redan har koll på vem det är, men jag tipsar ändå, för hon är värd att tipsas !


EMMYLINNEA och FLORA är två superduperfina bloggar med många superduperfina foton. det ni!

FYNDIGT BY FRIDA är en blogg jag har tipsat om förut, men det tåls att göras igen ! klockrena outfits och massa bra tips.

DETTA ÄR ALLA för denna gång, finns såklart huuuur många som helst som är värda att besöka ! om ni vill ha fler tips så kan ni kika under fliken REKOMMENDERAS i menyn ovanför headern, där finns fler fina bloggar !

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback