BORDE INTE

EFTERSOM JAG är en pärla på att glömma bort saker så tänker jag härmed skriva ner ALLT jag hade tänkt hinna med imorgon !

TISDAGSLISTA :
[] bokföring plus fakturaskrivning på skolan
[] spatsera upp på körskolan (jag tror knappt på mig själv när jag skriver det där)
[] lämna tillbaka böcker på biblioteket
[] snabbvisit på parelle för att berätta att jag tänker köpa balklänningen istället för att hyra (var förresten och provade med skor idag, NAJS)
[] KÖPA HÖRLURAR för jag börjar bli galen på dem jag har och på älskade clas ohlson hittade jag bara dyra
[] lämna in mina fina bruna vårklackskor till en skomakare som kan fixa klackarna
[] INFÖRSKAFFA FINFIN KLÄNNING

HOPPAS INTE jag har glömt något nu, men det har jag säkert. aja, vi får ta det som det kommer helt enkelt !

SVENSKA HOLLYWOODFRUAR NU, sängen sen !

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback