DET ÄR TOMMA ORD SOM FASTNAR

NÄR MAN börjar dagen med en plåtning(fint ord där) för med annons i en trädgårdsbilaga trivs man. i en vit fin klänning, bara ben och ett leende på läpparna tog jag mig genom denna morgon. bara fint. att det var aningens kallt spelar ingen roll. plus att jag fick smaka årets första jordgubbar.

ATT SEDAN ha praktik till klockan fyra, och göra en begravningsdekoration man själv blir nöjd med, är inte helt fel det heller. jag trivs.

MEN ATT behöva sitta med plugg en kväll som denna, när man har haft en riktigt bra dag, det suger. så jag är ledsen, men det blir inte mer skrivet här idag. skolan får gå före, ett litet tag till.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

söt blogg du har :)

2010-05-14 @ 20:17:37
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback