ETT TRÅKIGT INLÄGG AV EN TRÖTT TJEJ

IDAG HADE JAG världens kanske bästa skoldag. började kvart över åtta, fick ett mvg i svenska b och sedan slutade jag. lite tråkigt att jag hade balmöte kvart över två, men den tiden spenderades på staden och nu är jag banne mig luspank ! balmötet var över på max en halvtimme och då tog jag bussen hem till min älskade..mobiltelefon som jag lyckades glömma hemma imorse. score.

NU ÄR i alla fall allt klart till balen på torsdag ! allt utom bil då, men misslyckas vi på den punkten kan jag ju alltid åka jettan. garanterat ingen annan som kommer i en sådan fullpoängare. pft.

AJA, här svamlas det för fullt som ni märker ! nu ska jag ta tag i ekonomin till företaget som inte är en dans på rosor och ikväll är det fotbollsträning !

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till betyget! Nu är det bara en liten stund kvar...

2010-05-18 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback