FÖRSÖKT ATT VISA DIG MED BLICKEN MEN DET ÄR INTE MIG DU SER

EFTER SKOLAN idag, när jag satt på bussen, pratade jag med ylva. ylva är min väldigt underbara och otroligt fina vän sedan dagis. nu var det minsann så att hon var hemma på frösön(hon pluggar i åre) och hon hade ett extremt sockersug. vi bestämde att hon skulle cykla till ica och att vi skulle ses där en snabbis, bara för att !

såhär fin är hon. och jössesamalia, vad jag älskar dig !

detta är hennes väldigt fina men aningens knasiga hund skare. ibland kissar han på ylvas skor (heheh)

YLVA KÖPTE sig en påse med tuttifruttiringar, som hon glatt delade med sig av ! imorgon ska vi gå på bio och jag är gladast i världen över att hon är hemma !

PUSSPÅRE

(ochja, övningskörningen gick bra. ett fin grej är ju att poliserna är ute och spatserar på f4 när jag är där och backar runt hörn. nervös? nepp. lite svårt att komma ihåg att jag bara fåt köra 30 bara HEHEHEHEH)

Kommentarer
Postat av: Ylva

det där var ingen vacker bild på mig! men min hund :)love you too <3

2010-05-08 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback