I CAN'T WALK OUT

JOMEN, första delen på slutprovet idag ! praktiskt var vad det var, ochja, jag är glad att det är över. ska ta lite bilder imorgon så ni får se hur det blev ! på tal om imorgon så har vi den teoretiska delen då, hemskt. men å andra sidan vet jag att jag har råpluggat till det, så går det år skogen så är det ändå ingenting jag kan göra något åt.

NU SKA JAG alldeles strax käka lite food och sedan dra på fotbollsträning ! (kollat tid och plats superdupernoga den här gången haha) lite jobbigt att jag har en fet skavsårsblåsa på hälen. mysfaktor på det.

FÖRÖVRIGT så har jag på mig min finfina klänning idag ! kärlek är vad det kallas. minsann.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback