JAG ÄR INTE GJORD AV STEN

JAG GÅR SÖNDER. vill lägga mig på golvet i fosterställning och bara gråta. ungefär så bra går pluggandet. just nu är det uf jag sitter med, och det går käpprätt åt helvete, utan att överdriva. jag förstår inte hur svårt det ska vara att få ihop en budget ! grejen är den att jag har relativt bra koll på alla kvitton osv men så fort jag sätter mig ner med pärmen från helvetet så bara vissnar jag totalt. det går inte. har i alla fall räknat ut hur mycket varukostnader vi har, inte så jättepeppande för fortsättningen måste jag säga, tur att det är middag snart så jag får annat att tänka på. sedan ska jag nog skära upp lite ananas så jag har något att tugga på när jag pluggar - går bättre då.



weheartit



train - marry me

TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack fina du!



Vad grymma bilder, framförallt den med kvinnorna i baddräkt. Även om hon i mitten ser sjukligt smal ut.

2010-05-10 @ 23:31:03
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback