MIN VALBORG

HEJ !
BLEV INTE MER
skrivet här igår. vi åkte i alla fall upp till fjällen och "firade" valborg. det tändes en liten brasa på tomten, men det regnade och var för kallt för att vara ute så vi kikade på den genom fönstret, haha. familjemys är aldrig fel, och jag är nog den som hellre stannar hemma och umgås med familjen än åker in på stan och super i ösregn bara för att det är valborg. pft.

IMORSE HADE regnandet övergått till snöstorm så vi stannade inne och spelade kort(inte så ovanligt). nu sitter anton och olga och spelar tvspel medan jag försöker plugga lite !


obligatorisk brasbild, tagen genom ett fönster utan blixt men helt okej ändå.

HAR FLER BILDER från igår som jag kanske lägger in sedan, om jag har tid !

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback