NÄR JAG BLIR STOR SKA JAG INTE BLI EKONOM

SOM JAG MISSTÄNKTE så blev det här ingen höjdarkväll. förutom att jag inte alls hann med allt jag hade planerat att hinna med(som alltid, måste sluta vara en sån jäkla tidsoptimist!) så verkar det som att vi har glömt att skriva kvitton på alldeles för många klockor OCH SÅ VIDARE. nämen, kul att måndagen precis är över och jag redan längtar efter helg. applåd, tack.

NÅGOT SOM däremot piggade upp mig var(i vanlig ordning) svenska hollywoodfruar. jag säger bara : MARIA MONTAZAMI. vilken människa. OCH HÄR KAN NI LÄSA HENNES BLOGG, HUR BRA?

IMORGON HAR VI vett och etikettdag på skolan, inför alla baler(alla innebär två, bara så nivet) och det blir väl..intressant. återstår att se. plus att pappa ska hämta ut min klänning till balen på gamla teatern imorgon, så då får ni se hur den ser ut ! najsnajs.

NU SKA JAG SOVA,
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback