SLUTPROV DEL ETT

HÄR KOMMER EN LITEN genomgång av vad vi har pysslat med på vårat slutprov !

IGÅR HADE VI den praktiska delen, vilket innebär att man gör en bukett och en dekoration. dessutom har man någonting som heter tekniklåda, vilket innebär att man till exempel visar hur man trådar en nejlika.

MIN BUKETT :

UPPGIFTEN :
en bukett i dekorativ stil som passar till morsdag. MIN POÄNG : 9/10

MIN DEKORATION :

UPPGIFTEN :
begravningsdekoration i valfri stil och valfri teknik. MIN POÄNG : 9/10

PÅ TEKNIKLÅDAN fick jag också 9/10. SLUTRESULTAT : NÖJD TJEJ !

BERÄTTAR OM TEORIN och lägger upp lite fler bilder sedan, nu ska jag äta middag ! det blir visst varma mackor, SCORE.

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Frida

snyggt! du ska verkligen vara stolt ebba<3

2010-05-06 @ 17:43:11
Postat av: ebba

TACK så mycket frida ! <3

2010-05-06 @ 17:57:32
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback