SLUTPROV DEL TVÅ

LEDSEN OM DET blir många inlägg jättetätt nu, men jag ska strax ut och övningsköra en sväng, så jag passar på att lägga upp detta nu när datorn är ledig och jag har tid !

I ALLA FALL så hade vi den teoretiska delen av slutprovet idag ! jag måste säga att jag tyckte att denna del var jobbigast. vi hade fått ett papper med 57(eller 58 ellerså) krukväxter som vi skulle lära oss på både svenska och latin. på provet fick vi bara ett blad till "hjälp" för att bedöma vilken växt det var, och det var kanske lite väl knepigt. på själva provet var det "bara" 25 växter (som senare blev 24..) men det var svårt ändå.

UTÖVER krukväxterna så skulle vi även svara på lite allmänna frågor, och just den delen var ganska lätt.

RESULTATET PÅ krukväxterna hann jag få innan jag gick ! man kunde ha 48 rätt, och jag hade 44 ! ellerja, på papperet stod det 43,5 men min lärare har gjort fel så jag har 44. så det så.

GRYMT NÖJD TJEJ !


från buketten

från dekorationen

SKÖNT ATT man har det här gjort nu, så man kan koncentrera sig på annat, haha.

NU ÄR DET dags att övningsköra, hörs senare !

PUSSDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback