SOM UPPLAGT FÖR PLUGG

DET ÄR KASST VÄDER UTE, rummet är städat, diskmaskinen urplockad osvosv. alltså finns det ingenting jag kan göra för att undvika pluggandet, och tur är väl det. planen är att hinna klart med två religionsarbeten, en personlig ufrapport och en budget, LYCKA TILL EBBA. åh, jag dör. plus att jag bestämde mig för att ägna denna kväll åt flitigt studerande istället för att följa med och kolla på seriepremiär i järpen, DET SUGER. kill me.

pluggsällskap :

största koppen kaffe till vänster och en smoothie med banan, bläbär och oboypulver(eftersom jag hade stans chokladabstinens) till höger. smoothien har dock redan parkerat i magen, SÅATT.

NÅJA, vi hörs igen lite senare !

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback