ÖSTERSUND

MÅNGA GÅNGER avskyr jag den här staden. obeskrivligt många gånger försöker jag hitta någon form av anledning till att jag fortfarande står ut här. men jag måste erkänna att igår kväll var den här staden mer än okej, och det berodde till stor del på sällskapet ! dessutom var det kanonväder, och jag älskar verkligen kanonväder.







JUST NU sitter jag pch pluggar samtidigt som jag kikar på en påbyggnadsutbildning i göteborg - tror jag har skrivit om den tidigare? i alla fall så är jag GALET sugen på att söka ! de har en kurs som startar den 24 januari 2011. tänk vad kul att bo i göteborg under våren ! åh, jag tror det kommer sluta med att jag söker. GRYMT KUL. 

PEPPAD TJEJ HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback