VETT OCH ETIKETT

NÄMEN TJA, kom precis hem från ännu en dag på skolan. idag var det dock en liten annorlunda dag, vi lärde oss lite vett och etikett inför balerna(tror jag skrev om det igår men jag gillar ju att upprepa mig, så) och det var väl helt okej. vi dansade lite, sjöng lite(med betoning på lite) och pratade om att man inte får peta i näsan vid matbordet. klart användbar information. fisa var inte heller något att rekommendera, tydligen.

JUST DET, imorse var det SNÖ på marken när jag vaknade ! kul att man kommer behöva ha långkallingar och lusekofta på studenten. jorå.

VÅRBILD


KIKA IN HÄR
lite senare, jag tänkte köra lite bloggtips ! har ni riktigt tur så kanske det dyker upp en liten bild på en viss balklänning ikväll. we'll see.

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback