VILL HA, TÄNKER HA, KOMMER HA

SOMSAGT, jag deppar. skulle träna ikväll, trodde att det var sentsentsent på arenan. loggar in på facebook efter maten och ser att tina har åkt på träning. HMHMHM, tänkte jag, och kikade in på hemsidan. håhå, där står det minsann träning från kvart i sex till halv åtta. BRA JOBBAT EBBA. får bli på onsdag istället !

SÅ IMORGON TÄNKER jag köpa (minst) en sak åt mig själv. som tröst för min egen klantighet.



SOM NI KAN
se, den vita spetsklänningen flyttar med största säkerhet in i min garderob imorgon, fast i en annan färg. jag brukar inte gilla svart, men den här är helt sjukt fin! ÅH. sedan är jag även lite sugen på kavajen, kikade på den när den var på ordinarie pris också, och nu är det HALVA PRISET?! hm, får fundera vidare. plus att tshirten är riktigt söt, men det är en riktig tvekis. inte så jättekär i prickar nämligen.

NU LÄNGTAR jag tills imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback