ALLTING BÖRJAR OM. JAG KAN BÖRJA OM



just nu bubblar jag av lycka. har kolsyra i blodet. bubblar. varför? jag vet vad jag vill göra med mitt liv. har en plan. en himla bra plan. och det gör mig så himla, himla glad. ungefär såhär ser denna livsglädje plan ut :
1. jobba på mitt fina, fina jobb heeela december
2. flytta till göteborg i början på januari
3. utbildningen startar 24 januari..
4. ..och avslutas i början på juli
5. har förhoppningsvis hittat ett prima sommarjobb där ni kan hitta mig hela sommaren
6. söker ett fint jobb. ett himla fint jobb. som ni får veta mer om framöver. är så himla säker på att jag vill göra dethär !
7. åker förhoppningsvis på en utbildning någon gång nästa höst
8. om allt går som planerat så flyttar jag ännu lite längre bort under hösten eller vintern 2011. för att jobba med ett galet roligt jobb. HÅLL TUMMARNA.

livet är inte så tokigt, när man tänker efter. det går bra nu


Kommentarer
Postat av: Frida

Så otroligt inspirerad och glad man blir av dina planer,fina Ebba<3

2010-11-26 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback