SJUNKER LITE LÄGRE FÖR VARENDA GÅNG JAG VÄNDER OM



då var det spikat. jag flyttar till göteborg i början på januari. och nu menar jag verkligen att det är hundra procent superduperklart. fick mail idag(!!) om att det är många anmälda till kursen och att den startar som planerat ! på något vis känns det mer overkligt nu än innan jag visste om det skulle bli av eller inte. men tusan, vad bra det kommer bli. detta innebär alltså att jag har cirka en och en halv månad kvar i östersund. galet. galet, men sant.

så hörni ! om ni känner någon i göteborg eller är därifrån själva så vore det väl hur kul som helst om ni lämnade en liten kommentar? så jag vet vad jag inte får missa osv osv. och vad jag ska undvika. puss 

vänder om, än en gång


Kommentarer
Postat av: mathilda

Vad roligt för dig med göteborg :D <3

2010-11-23 @ 20:14:01
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/
Postat av: Frida

KUL att det är sälert att kursen blir av nu. Du har ju längtat efter det här:)

2010-11-26 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback