ENJOY

Märkeskläder eller secondhand? mest troligt secondhand eftersom jag tycker det är mer charmigt
Mac eller PC? ?
Liknar du en kändis? inte vad jag vet. vet ni någon så är det bara att hojta !
Är det ok med vita lögner?
bara om det är jag som berättar dem. nejmen, man ska försöka undvika ljugandet. alltid.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? robinson, kanske. frågan är väl hur bra jag skulle klara mig på en ö i en evighet.
Hur många timmar sover du per natt? många !
Favoritsåpa alt. dokusåpa? favoritsåpa? är det ett ord? dh eller greys, svarar jag i alla fall.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? har inte forskat så mycket i det området, men jag gillar grekiskt. och kina.
Vilket intryck gör du på andra? förmodligen ett vimsigt.
Det här vill jag bli när jag blir stor : rik. och lycklig.
Detta skulle jag vilja prova på : hoppa fallskärm kanske.
Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på... alla terrorister kanske. eller snubben som skjuter i malmö?
Det här får mig att bli alldeles vansinnig... elaka människor
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1.
2.
3.
SÅ INTRESSANT ÄR JAG
Vilken egenskap vill du helst se hos andra? ärlighet, kanske.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan? ebbapebba sångfågel. DETNI. förföljer mig fortfarande.
Hur var du som barn? underbar och älskad av alla
Vad tycker du om fildelning? har väl ingen jätteviktig åsikt om detta. direkt.
Varför bloggar du? för det är kul, oftast
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? är inte vänskap en litem form av kärlek?
Vad kan man leva utan? hat, krig osv osv
Vilket är viktigast hos din partner? ja, en fin förutsättning är ju att han älskar mig. HEHEH
Har du funnit Harmoni i ditt liv? SÅ gammal är jag inte
Hur ofta lagar du mat hemma? ofta. eller. kanske. inte.
Vad skulle du göra med ett friår? inte ett skit. lite sent nu kanske.
Hur svarar du i telefonen? trevligt, enligt johanna.
Är du pinsam på fyllan? inte alls pinsam ibland, ALLDELES för pinsam ibland
Vilken var din första konsert? mel C på yran för hundra år sedan. SJUKT STOLT
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? en sån fin dag när man vaknar på morgonen och inte har en aning om vad man ska hitta på, utan tar allt lite som det kommer.
När grät du senast? oj, i början på veckan kanske.
Är du vidskeplig? jag försöker intala mig själv att jag inte är det.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? jadu, att ha lite mer pengar på kontot skulle väl aldrig skada.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? yes. vem skulle inte?
Vart går din drömresa? jorden runt !
Vem är ditt drömragg? VA?
När blir man vuxen? när man kan tvätta. hahah.
Vill du säga förlåt till någon? det vill jag säkert.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? lycklig. eftersom jag redan är snygg. heh.
Vad är lycka? bra att ha
Vem har makten i ditt liv? jag?
Har du mobbat någon? nej. bara linda, hihihih.
Har du någon fobi? rått kött och sprutor.
Vad är det pinsammaste du gjort ? sånt håller jag inte koll på, gör påtok för mycket pinsamt-
Har du snattat någon gång? NEJ

nu drar jag på träning. känns skönt att ni har något att läsa ikväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback