FÖRSTA DAGEN DEL TRE

sista stoppet för dagen var hurghadas nya marina. helt. galet. fint. var det där. plus att det låg jättejättemånga jättejättefina båtar där. det fanns dessutom en hel del restauranger där, bland annat en fiskrestaurang som heter sardina. vi åt där en annan kväll, och det var verkligen supergod mat ! jag överdriver inte när jag säger att alla tre rullade därifrån när vi hade ätit klart. satt och tryckte i oss den sista maten fast det verkligen inte fanns plats, bara för att smaklökarna hade upplevelsefest på varje matsmula. rekommenderas starkt !





ni får se fler bilder imorgon, tänkte att vi tar lite i taget. blir fint, minsann.


Kommentarer
Postat av: mathilda

Åh ebba, fick en liten tår i ögat när jag läste din kommentar. Jag saknar dig med, vi borde ses när jag kommer till stan. Jag ska åka dit under jul nån dag när jag är ledig :) Puss på dig! <3

2010-11-20 @ 23:08:18
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback