VI KOMMER ALDRIG SE VARANN

idag ska jag regera i köket = försöka laga något ätbart till middag. vi får se hur detta går. minsann. jag hade i alla fall tänkt mig kycklingfileér i gräddsås, pasta, halloumi och stekta champinjoner. återstår att se hur mycket som verkligen kommer bli klart(och ätbart) men jag hyser goda förhoppningar. lite sallad tänkte jag mig också, med rostade pinjenötter. älskar pinjenötter. funderar även på att göra sådanadär parmesanflarn att ha som någon sorts förrätt.... hur fan ska detta sluta. till efterrätt blir det i alla fall ett säkert kort, nämligen smulpaj med äpplen och vaniljsås. kan inte misslyckas ! sen hade jag tänkt prova något nytt att dricka till efterrätten, men mer om detta senare om det hela går vägen. ni kan väl hålla tummarna?

YLVA : NU ÄR DU VÄL STOLT? ska ju för helskotta till och med pröva mig på att steka kött. halleluja.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag är stolt ebba!! <3 vad är den nya drickan måntro? dessertvin en tisdag? :P

2010-11-24 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback