I HEAR IN MY MIND

man skulle kunna säga att vi blev utslagna med buller och bång. minsann. nu är jag ännu mer taggad på nästa tävling, när nu det blir. den här helgen har gått så himlahimla fort. nu till veckan jobbar jag måndag till torsdag och även lördag eller söndag. kommer inte ihåg riktigt. känns som jag har kommit in i något sorts rutinliv där jag inte hinner mer än att jobba, äta, träna och sova. fast jag sover så himla dåligt nuförtiden så det räknas inte riktigt. längtar till egypten. så galet mycket så ni förstår inte.
sist det begav sig. teneriffa för ett år sedan.

nu ska jag se till att packa upp och efter det blir det kyckling till middag. gott. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback