SAY EVERYTHING IS ALRIGHT

om jag ska vara helt ärligt har jag tappat lusten till det här litegrann. samtidigt som jag verkligen, verkligen gillar det. funderar på att möblera om litesmått. värt att tänka på. funderar på mycket. längtar mycket. egypten. göteborg. bort. längtar bort. tänker på personer som har lovat att finnas där men som försvinner så fort, så fort. tänker på människor jag aldrig gett en chans. varför blir det så? funderar över dåliga val jag har gjort. funderar över vad jag vill med mitt liv. mitt liv. ofta känner jag att tiden rinner mig mellan fingrarna. allt går så himla, himla fort. om femtio år kanske jag inte finns mer. femtio år går fort.
 jag tänker för mycket.


Kommentarer
Postat av: Frida

du är underbar<3

2010-10-02 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback