ATT INTE GILLA SPRUTOR MEN ÄNDÅ BEHÖVA TA EN

åh. usch. fy. nu puttrar jag alldeles strax iväg till hälsocentralen för lite äkta skräckbehandling. nivet, när jag tog sista vaccinet mot livmoderhalscancer sa jag till migsjälv att jag aldrig i mitt liv skulle vaccinera mig igen. TJENA. sen blev det en himla massa blodprov(som iochförsig inte är vaccinationer men ändå sticks.i.armen.) i och med operationen. plus en massa onödiga dropinstick i armen när operationen inte blev av ett par gånger. plus att hon som satte droppen första gången missade två gånger så hon fick sticka tre gånger i samma arm. sen var det vaccinet mot svineflu också, som sjukhuset VERKLIGEN tyckte att jag skulle ta så jag inte blev sjuk och missade nästa operationstid. vilket jag gjorde i alla fall så det var liksom sak samma. alla dessa stick i armen har givit mig en fin liten skräck för sprutor. tycker det är himla obehagligt och jobbigt. och nu är det dags igen. tre fina sprutor ska tas för att undvika hepatit a och b och jag hoppas verkligenverkligenverkligen att det är värt det. åh, jösses. låt detta gå fort som attan.


såhär pepp är jag på detta och här får ni dessutom en litenliten tjuvtitt på frillan. bättre bild kommer sen för nu måste jag rusa !

förresten, någon annan som verkligen ogillar sprutor? har ni några fina tips inför nästa spruta? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback