FIGHT FOR THIS LOVE

hemma igen efter en inhandlingsrunda med ylva. en matberedare följde bland annat med hem, på mammas order. nu ska jag visa er min nya hårfärg för att sedan krypa ner under en filt och kika på första säsongen av the hills, något som också köptes idag.


taget med mobilkameran, jamenvisst.

eftersom man inte ser så jättejättebra så kan jag ju berätta för er att numer har mitt hår en färg, istället för fyra. man kan ana lite "gult" men det är mest blondt. nu ska det sista gula utrotas med hjälp av silvershampoo och hädanefter kommer jag alltid färga mitt hår på salong. aldrig mer hemmaslingning ! det tar verkligen en evighet att få bort skiten(plus att det blir väldigtväldigt kostsamt) om man misslyckas med en färgning hemma. inte värt det alls. att gå till en riktigt duktig frisör och bli skitsnygg är däremot sjukt värt pengarna. i alla fall enligt mig ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback