FREDAG 17 SEPTEMBER

för det första tänkte jag bara dela med mig av HUR SJUKT LESS JAG ÄR PÅ ALL POLITIK. JA, jag fattar att det är otroligt otroligt viktigt att rösta och JA, självklart ska jag rösta. MEN när det dyker upp partireklam PÅ SPOTIFY? kill me. som socialdemokraternas reklam till exempel. när jag hör den blir jag så sjuktsjukt irriterad så jag vet inte alls vart jag ska ta vägen. sant. jagmenar, politiken invarderar tidningen. stortorget. nyheterna. busskurerna. och på varenda ledig gräsplätt i stan sätter de upp sina små(eller?) valplakat. MEN LÅT SPOTIFY VARA ! politik + musik = inte helt okej. man sitter liksom och njuter av vackra toner och så kommer politikreklamgrejen och förstör litegrann. ÅH. bara jag som längtar tills det här är över? nåja, jag vet ju vad jag ska rösta på i alla fall. kan inte partierna sluta skicka reklamsnuttar till mitt spotifykonto då? tack.

och vi hörs ju snart igen, nu när ni har fått tagit del av detta irritationsmoment numero ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback