HAVE A HEART

pratar med johanna om vad våra barn ska heta. jag har ingen aning, johannas ska heta milly. även om det är en kille. hon är fin hon, johanna. väldans fin.

ikväll ska jag möblera om, precis som planerat. har en plan för hur det ska se ut när det är klart och tror att det kommer bli prima. sen ska jag koka kaffe, äta bj och tända ljus. bättre kväll ! lite csi på det och kvällen är fulländad.


vanilla cupcakes, från yankee candles - luktar underbart gott !

en smygtitt på lindas favvohörna(ELLER?) i mitt rum. nagellackshörnan. amen.

nu : kaffe. och lite ommöblering. vi hörs kanskekanske ikväll, annars imorgon. har ju bloggat som en tok idag så ni borde ha en del att läsa igenom.

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback