IF YOU CHANGE YOUR MIND

färdigtränad för ett bra tag sedan. när jag skulle puttra från träningen till ås startade inte bilen. score. fick bli ivägputtad ! sen när jag, anton och johanna skulle ta oss från lugnvik till frösön så startade bilen inte heller. dubbelscore. åh, vilka äventyr och denna bil upplever tillsammans ! nu sitter jag framför tv, dricker kaffe och kikar på miss secret agent 2, skönare film. brände precis mitt sista rostbröd som jag verkligen suktade efter, kändes jobbigt, minsann. ska alldeles strax ta mig en fräsch dusch för att sedan gå och lägga mig !

bjussar på en väldigt gammal bild, i brist på nya. det är nästan så att man längtar lite efter vinter när man ser denna, minsann !

godnatt !
edit : såg precis vad en av alla dessa "storbloggare" precis skrev om ett visst ämne. tänker inte säga vem det var som skrev det eller vad det handlade om, men hon har ingen jävla aning. ingen aning alls. läste dessutom igenom ALLA kommentarer och halleluja, vad vissa människor inte tänker innan de spyr ut massa skit som de ändå inte vet något om. att bloggerskan dessutom inte kan ett skit om ämnet gör mig inte direkt gladare. åh, varför tar de inte reda på fakta först? dåligtdåligtdåligt. godnatt, igen. ska försöka sova bort all irritation jag badar i just nu. minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback