I'M SPINNING AROUND IN CIRCLES

jobbandet gick prima, blev dock hur trött som helst vid ett någon gång. helt galet. mamma och syster kom och hämtade mig när jag slutade och då åkte vi hem och åt tårta som blev kvar sen igår. gott, minsann. nu har jag precis tvättat håret och målat naglarna - vi ska visst iväg på middag ikväll. blir roligt ! blir förmodligen en rätt tidig kväll eftersom jag fortfarande är helt obegripligt trött.

OCHJUSTDET - ni vet ju sen igår att jag är lite less på valet och politik i största allmänhet? tror ni inte jag har fått sms från centern om att jag ska rösta på dem?! och igår ringde en snubbe från sossarna och försökte få mig att rösta på dem, trots att jag redan har bestämt mig för att inte göra det. HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS ALLA PARTIER SLUTAR TERRORISERA MIG. jagmenar, sms? hur långt kan man gå? galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback