IS IT FINE IF I MAKE MORE MONEY THAN YOU?

först och främst tänkte jag bara säga till dig, anonyma, som bad om bild på håret : SJÄLVKLART ska ni få bild på håret ! lite för mörkt för att fota nu, så ni får se framemot den bilden tills imorgon ! men jag är så sjukt nöjd. kan. inte. sluta. tjata. om. det. nej.

senså tänkte jag meddela att jag är omänskligt sugen på kladdkaka. och nu menar jag verkligen omänskligt. är det värt att ställa sig i köket och sno ihop en? jagmenar, hur gott skulle det inte vara med kladdkaka och kaffe i soffan framför idol? HUR GOTT. åh, lutar väldans mycket åt en kladdkaka. minsann.



weheartit

måste bli en kladdkaka. kan inte tänka på annat för tillfället. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback