JAG KAN BERÄTTA NÅGOT SOM ALLA KAN

kommer ni ihåg min lista? jag var ju superambitiös och pysslade ihop en liten lista i början av året som jag så idérikt kallade tvåtusentio. nu tänkte jag att vi skulle ta och kika vad jag har klarat av ! såhär såg den i alla fall ut :

vi kan ju i alla fall snabbt konstatera att punkt nummer ett är AVKLARAD. är fortfarande så himla stolt över det ! nummer två på listan kan vi bocka av om två månader, då kommer vi nämligen hem från egypten ! SEN ser det minsann lite klenare ut. blev helt plötsligt sugen på att inhandla lite målarprylar och försöka få till något vackert. äh, nu tar jag tag i denna lista igen ! sen hade linda kommenterat att jag skulle fixa baldejt, och det gjorde jag ju. cornelia tyckte att jag skulle försöka gå upp i a, vilket är ett ganska realistiskt mål. vi får se, vi får se.

har ni fina idéer så får ni gärna dela med er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback