JAG SOM BLEV KVAR

åh, irriterande hälsocentral. först ringer jag numret som står i telefonkatalogen, kommer till växeln. förklarar att jag vill boka om en tid hos sjukgymnast på frösön, visst säger kvinnan i luren och kopplar mig vidare. till ett nummer som inte fungerar. prövar att ringa tillbaka till växeln men då är såklart telefonkön miljontals kilometer lång. mums. söker på frösö hälsocentral på hitta och får upp ett nytt nummer. prövar att ringa detta nummer och kommer fram till en röst som säger att TELEFONKÖN ÄR FULL. score. väntar nu på att bli uppringd. håll tummarna.


en gammal bild, men den beskriver precis hur glad jag är nu
edit : WHOHOOO, blev uppringd av en riktigt, riktigt trevlig distriktssköterska. tack. nu är allt fixat, eller i alla fall lite halvt fixat ! tack, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback