MOST WANTED

vad jag så himla gärna skulle vilja ha just precis nu :

en väldans massa pengar
lägenhet i göteborg spikat och klart
en hel kropp


och samtidigt som jag kikar på the hills(okej, nu vet jag att det är ett jäkla tjat) så slås jag av hur olika det är i olika länder. jagmenar, här blir ungdomar ö v e r l y c k l i g a om de får ett heltidsjobb medan heidi och company istället vill gå ner på halvtid och leva livet de övriga timmarna på dygnet. jag förstår dem, men samtidigt blir jag som person så himla stolt över mig själv när lönen trillar in på kontot i slutet på varje månad. och ännu häftigare kommer det säkert kännas när jag i framtiden får ett heltidsjobb och kan försörja mig själv. utan hjälp. sjukt häftigt.

aja, nu måste jag fixa middag ! mina syskon vet tydligen inte hur man gör...... potatisbullar och bacon står på menyn, avancerat värre ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback