ONSDAG 22 SEPTEMBER

nämen hallådär. hade en lite stressig dag igår så därför blev det inger mer skrivet här. jobbade somsagt nio till fem och det gick prima. sen tryckte jag gasen i botten och åkte till ås för lite fotboll. efter en intesåbra första halvlek gjorde vi en riktigt fin andra och resultatet blev 2-2. plus en stel och ond nacke, i mitt fall. åkte efter det och hämtade syster i lugnvik för att sedan åka vidare hem. tror ni jag var trött då eller? och när jag kliver innanför dörren frågar mamma om jag kan hämta anton och johanna på träningen. i lugnvik. som slutade nio. sen var jag död. minst sagt.

idag är jag ledig ! har tid hos sjukgymnasten kvart över elva och sen har jag klipptid klockan ett. ska träffa ylva för en trevlig liten fika runt tre någongång också !

vi hörs alldeles strax, fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback