SAKNAR MINA TJEJER

saknarsaknarsaknar. jag, linda, marie och malin planerar DOCK att puttra till åre nästa lördag för lite höstmarknad. precis vad jag behöver ! och imorgon är det bara TRETTIONIO dagar kvar tills jag, linda och marie åker till egypten ! längtar. först ska det avklaras jobb, träningar, sista fotbollsmatcherna för säsongen och en badmintontävling. prima. ballerina.

sara : jag jobbar på en blomsteraffär här i östersund som heter linnéan blommor och design !

nu ska jag tvätta bort smink och borsta tänder. bästa stunden på dagen. tänk om man kunde gå utan smink dygnet runt, vad himla fränt det skulle vara. aja, det blir den dagen jag ser ut som en hollywoodstjärna utan makeup. alltså aldrig. heh.

jobbar tio till tre imorgon(har jag redan sagt det?) och måste cylka in(har jag sagt det också?). det går inga(!!) bussar vid den tiden på söndagar och jag är utan bil i helgen. men vi hörs ändå, såklart ! godnatt, fina. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback