SOM DET STRÅLAR FRÅN DITT HJÄRTA

hemkommen efter en trevlig påjaktefterfynd-tur med fröken hedin. efter att ha gått bet på öb(letade efter klädställning men den de hade var påtok för stor) PUTTRADE vi vidare till kupan. kan dock krasst konstatera att östersunds secondhandutbud inte är himlastormande bra direkt. kände lite på en finfin skinn(eller vad det nu var)jacka, men det fick vara. har jackstopp, räcker med tre. efter det åkte vi vidare till lillänge i jakten på den perfekta klädställningen. gick in på rusta med höga förhoppningar och ut därifrån med grusade sådana. ett plötsligt infall var att svänga in på coop, och där hittade vi den. den ultimata klädställningen ! nu återstår det att se om det blir så bra som i mitt huvud, jag hoppas på det.

innan jag fortsätter med denna makeover ska jag gå ner i köket och koka lite kaffe och göra lite ostmackor. blir fint det, minsann.

justja ! vi skjutsade hem cassandra också, det var supertrevligt ! om ni vill kan ni gå in här och bombardera henne med fina kommentarer. en alldeles för lång evighet sedan det dök upp ett inlägg, nämligen.


lookbook, längtar tills mitt hår växer ut när jag ser denhär bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback