WE DANCE TO THE BEAT

nu har jag äntligen gjort någonting jag har tjatat om i en evighet : bokat frisörtid ! ska inte klippa mycket alls, bara toppa lite. har ju redan så kort hår och vill gärna att det växer ut igen. vad jag däremot SKA göra är att färga. eller slinga. eftersom jag just nu har fyrtiofem olika färger på skallen min = inte så väldans fint. ändring på det blir det på onsdag nästa vecka !


här var det långt och fint, minsann

nu ska jag städa toan(WHOHOSÅJÄVLAKUL), duscha och sen spöa skiten ur syster och mor på tvpspel. lillplutten fyller ju tretton idag så vad gör man inte. men aldrig i livet att jag låter henne vinna bara för det !


Kommentarer
Postat av: cassandra

träffade olgapolga idag jaahhh

2010-09-17 @ 17:09:27
URL: http://cassandrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback