WON'T LET YOU GO

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad bra det blev ! håret alltså, håret. och jag fick träffa ylva. även fast det bara var en liten stund. imorgon ska vi spatsera på stan, blir fint. och jag fick göra en finfin vän glad, bara genom att skicka ett litet brev. min dag har varit finfinfin. men fan vad jag är nöjd med håret ! sinnes. tacktacktack för frisörer. åh, ni får se bild imorgon men jag lovar att det är fint.

ikväll ska jag ligga i soffan, titta på tv och dricka kaffe. och det kommer vara så skönt, så skönt, så skönt. och det är exakt FYRTIOTRE DAGAR tills jag är med två underbart vackra flickor i egypten. åh, vad fint mitt liv är precis just idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på håret!

2010-09-22 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback