DANSA FASTÄN HJÄRTAT BRISTER

Det här året ska bli mitt. Mitt år. Jag vet, det ska bli alla andras år också. Men jag är så himla förväntansfull. Och såklart, lite skrämd. Framförallt inför att flytta 80 mil söderut. Men jag vet att jag klarar det. Jag vet det nu. När det händer saker man inte riktigt räknar med inser man helt plötsligt att man är starkare än vad man tror.
Jag är stark. Starkare än vad ni tror. Än vad du trodde. Men nu vet jag.



Vissa människor är det inte värt att slösa energi på, finisar. Det är kanske när man inser det man kan hitta styrkan i sig själv? Vad vet jag.

Jag ska dansa fastän hjärtat brister
ska dansa fastän hjärtat brister

Dansa fast du inte är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback