WEHEARTIT


 


Jomensåatt. Idag är det nog inte riktigt min dag. Är sådär jobbigt galet hemskt extremt trött så jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Sover jättedåligt på nätterna. Verkligen jättedåligt. Försöker allt. Vrider och vänder på mig hundramiljoner gånger, ligger blickstilla, lyssnar på musik, dricker kaffe innan jag går och lägger mig, dricker inte kaffe innan jag går och lägger mig, dricker thé innan jag går och lägger mig, dricker ingenting innan jag går och lägger mig, provar att försöka somna med huvudet vid fotändan, provar utan täcke OCH SÅ VIDARE.

SÅ har ni några jättefina, jättebra och helt enkelt fantastiskt underbara tips på lager så BRING IT ON.
Jag testar allt. Lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback