WORLD'S GREATEST

Vilken fin dag det här blev. Först spatserade jag, mamma, Anton och Olga på stan ett bra tag. Jag hittade ett superfint linne på HM som inte var på REA och en silvrig och bra klänning på JC. Som var på REA. Kändes bra. Sedan åkte vi hem till momme och moffa och blev bjudna på mat. Väldigt mycket mat. Otroligt mycket mat. Det var kalkonfileér och hasselbackspotatis och stekta champinjorner och brockoli och morötter och sås och vitlöksgelé och julmust jag vet inte vad. Och med lite efterrätt på det(där jag faktiskt nästan slickade ut skålen för det var så förbannat gott........) så rullade vi ganska bra till träningen, min bror och jag. Och träningen kan man väl inte säga så jättemycket om förutom att jag är lite snabbare i benen än jag var förut och det är alltid positivt. Minsann. Plus att Johanna är fin. Men det visste ni redan.


Världens bästaste.

Nu sitter jag iklädd pyjamas under täcket och kikar runt på lite olika bloggar. Jag har det med andra ord himla bra. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: broccoli

Broccoli (Brassica oleracea, var. cymosa) eller sparriskål är en kålväxt med mörkgrön blomställning och mild smak. Broccoli är en nära släkting till blomkål. Broccolin skördas strax innan blomknopparna är på väg att slå ut. Broccoli odlades av greker och romare redan för 2000 år sedan men det var först på 1950-talet som den blev populär - först i USA och sedan över Europa. Broccoli kan odlas över hela Sverige, den är relativt härdig.

Och ja, J är fin :)Kan hända vi har läst de before ;)

2011-01-05 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback