07 DECEMBER - MIN ÄLDSTA VÄN

Jag vet. Det här inlägget heter egentligen 'Min bästa vän' men hurtusan ska jag kunna beskriva bara en, när jag har så otroligt fina vänner? Går inte. Så jag döpte om detta till 'Min äldsta vän'. Alltså den vän jag har haft längst.

Hon heter Ylva Saga Elisabeth Jervhed. Vi har gjort allt tillsammans. Gått på samma avdelning på dagis, gått i samma klass hela skolan, tränat akrobatik på cirkus kul& bus tillsammans, åkt längdskidor, skrattat, gråtit, och så vidare och så vidare. Ni fattar.

Vi känner varandra utan och innan. Vet allt om varandra. Eller nästan allt. Hon betyder så otroligt mycket för mig att det inte går att beskriva. Även fast vi inte har hörts eller träffats på ett tag så känns det så sjukt naturligt och självklart när vi väl ses. Att det är vi. Utan Ylva är jag ingenting. För hon har gjort så ofantligt mycket för mig. Lika mycket som hon finns där för mig, finns jag här för henne. Alltid.


Älskar dig, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback