14 DECEMBER - MINA VÄNNER

Utan er är jag ingenting. Ingenting alls.


Ylva och Frida. Ylva har jag suttit ihop med sedan dagis och Frida träffade jag i grundskolan. Ylva är min äldsta vän. Jag tror att dessa två töser vet mest om mig.

Linda och Marie. Vi har känt varandra i tre år men det känns som hundra ungefär. Jag och Linda har himla fina floristminnen tillsammans. Och galna minnen överhuvudtaget. Som tillexempel när hon sov här. Och vi låg och skrattade halva natten.

Johanna. Älskade, älskade vän. Dig har jag bråkar med som ingen annan. Men tusan vad jag älskar dig.
Isabell och Mathilda. Två fina från gymnasiet. Som jag träffar alldeles för sällan. Mathilda bor i Umeå och det är lite jobbigt tycker jag. Hon var en av de första jag lärde känna på gymnasiet. Isabell bor däremot i stan. Det är himla bra. Och något som är ännu bättre är att vi ska mysa ikväll !

Sedan ett par stycken som jag inte har några bilder på. Eller jag har det, men inte på den här datorn.

CASSANDRA - Vi gick i samma klass från tvåan eller trean. Jag ville att hon skulle adoptera mig. När vi gick ut nian frågade vår handledare hur vi skulle klara oss utan varandra. Att inte gå i samma klass. Nu umgås vi alldeles, alldeles för sällan. Tusan, vad jag saknar dig. Alldeles för mycket.

OLIVIA - Kusin med Cassandra. Det ni. Vi träffas inte heller så ofta som jag önskar. Fast hon bor tre minuter ifrån mig. Hur skamligt är inte det?

ERIKA och MARIELLE : Två galna fotbollskamrater. Vi är inte så bra på att planera men när vi väl ses blir det alltid en hit !

Sedan finns det såklart en massa andra människor som förgyller min vardag. Ni är vackra, allihopa. Varenda en. Glöm aldrig det.

(Och har jag glömt någon nu så är det ABSOLUT INTE meningen och ingenting att hänga läpp över. Puss !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback