31 DECEMBER - DEN HÄR MÅNADEN


Den här månaden har varit vit. Av snö. Och kall. Av kyla.

Soluppgången var så här fin en dag.

Vi bakade pepparkakor.

Och åkte spark hem.

En ny, alldeles fin, klänning från Monki inhandlades.

Det blev julafton och klapparna jag gav bort såg ut lite såhär.

Jag har en himla massa andra vackra bilder, men internet är lite för segt för att jag ska ha tålamod att ladda upp dem. Men dessa bilder är i alla fall från höjdpunkterna av denna månad.

Andra höjdpunkter : Fika och mys med Johanna i tisdags, julklappsbyte med Ylva och Frida, fika på stan med Isabell, påhälsning på jobbet av Linda och Malin och en väldans massa andra bra tillfällen. Jag har vackra människor runt omkring mig. Och igår fick jag två fina paket av tre bra töser på jobbet. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback