stjärnfallet är jag och du är himlen jag föll från

idag känner jag mig verkligen mycket mycket bättre. det är otroligt frustrerande att inte kunna göra allt man är van vid, och det kan jag fortfarande inte, men jag är i alla fall påväg. och för den som är intresserad kan jag berätta att såren håller på att läka. det kliar så in i helskotta. plus att jag ska in på sjukhuset och ta bort stygnen på onsdag. tror ni jag längtar? I DO.

planerna för idag är att åka in på staden en sväng tillsammans med mamma och syster och köpa en liten present. till vem, undrar ni? det ni. sen kanske jag faller för frestelsen och köper en viss jacka som jag har suktat efter ett bra tag nu. så får det bli, nu gäller det bara att min storlek finns kvar ! annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback