WE'VE GOT SOME BAD NEWS, SIR

till dig som frågade om rubrikerna hänvisar jag till det här inlägget, bra va? verkar lite som att du kanske har undrat förut. till dig som verkade lite ironisk angående det här inlägget säger jag bara puss ! och är det nu så att du inte är ironisk så kan du få en puss ändå. make love not war, har jag hört att man kan säga. 

annars sitter jag här och har haft en ganska dålig dag. visst, jag har superbäst kollegor och superbäst jobb, men ibland går det bara inte. idag har jag haft tummen mitt i handen. hela dagen. otroligt tröttsamt. just därför känns det så himla fint att jag har en stor påse godis nere i vardagsrummet. prima.


härifrån, hur härlig?

imorgon är jag ledig. tack.


Kommentarer
Postat av: Undara?

Okej, ja men de är ju som svårt att veta då om det är en låt eller som du känner? :s jag vill bara veta hur du tänker, alltså inge dumt menat med det, men du kan förstår hur jag menar..

2010-09-01 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback